پکیج برقی

تولید پکیج دیواری برقی تک فاز و سه فاز بخشی از تولیدات گروه صنعتی آلپ می باشد

پکیج برقی

تولید پکیج دیواری برقی تک فاز و سه فاز بخشی از تولیدات گروه صنعتی آلپ می باشد

هیتر گلخانه

هیتر و کوره هوای گرم 150000 کیلوکالری بهترین گزینه برای استفاده در محیط های صنعتی و ورزشی و یا اماکن عمومی و مرغداری ها و یا گلخانه ها می باشد. این محصول در رده ظرفیت های متوسط قرار گرفته و مخصوص تامین حرارت بصورت یکنواخت و تنظیم شده در درجه های مختلف بصورت هوای گرم خشک تولید گردیده است. ساختار این نوع هیتر نسبت به محیط های گوناگون برای استفاده، متفاوت بوده و دریچه های خروجی در محیط های مرغداری در قسمت بالا ولی در محیط های گلخانه در قسمت های پایین دستگاه قرار می گیرد

 

ادامه مطلب ...

هواساز مرکزی

هوای گرمی که توسط دستگاه هوساز مرکزی تامین می شود باید توسط آب خروجی از دیگ موتورخانه و یا دیگ بخار تامین شده باشد. در واقع این روش هم یکی از مشتقات حرارت مرکزی می باشد ولی به جای پمپاژ آب به داخل رادیاتورها و یا فن کویل ها، به درون کویل هواساز ارسال می شود و ارسال هوای گرم توسط فن دستگاه هواساز و توزیع آن توسط کانالها انجام می شود. همچنین سیستم برودتی دستگاه توسط پد سلولزی و به روش تبخیری تولید می گردد. معمولا هواساز ها باید در جایی نصب شوند که تامین هوای تازه به آسانی صورت پذیرد (مثلا بر روی بام و یا در ارتفاع مناسبی از کف). تامین هوای تازه به هر نسبت دلخواه، استفاده از هوای برگشتی، فیلتراسیون هوا، تامین گرمایش محیط، تامین سرمایش محیط  از محاسن هواساز های تولیدی شرکت آلپ می باشد.

 

ادامه مطلب ...

هواساز برقی

هواساز برقی سیستمی نوین در صنعت تاسیسات کشور می باشد که توانسته رضایت بسیاری از مصرف کنندگان خارجی از جمله کشور عراق و افغانستان را به خود جلب نماید. هواساز برقی طبقاتی با برق تک فاز خانگی کار کرده و می تواند نیاز واحدها یا منازل مسکونی به سرمایش و گرمایش حتی آبگرم بهداشتی را بدون نیاز به تامین سیستم گرمایش از طریق پکیج دیواری برطرف نماید زیرا داخل هواساز سیستم پکیج برقی طعبیه گردیده و خود نیزه دارای منبع حرارتی می باشد. هواساز برقی طبقاتی برای اولین بار در دنیا توسط گروه صنعتی آلپ تولید گردیده و به ثبت رسیده است. با نصب یک دستگاه هواساز برقی سقفی به یک واحد مسکونی می توان گرمایش و سرمایش محیط و حتی آبگرم بهداشتی را تنها با مصرف برق تامین نمود. در هواساز های برقی به جز کویل های گرمایشی و سیستم سرمایش تبخیری یک دستگاه پکیج برقی هم در داخل سیستم تعبیه گردیده که موجب می گردد این دستگاه به صورت کاملا مجزا عمل نماید. 

 

ادامه مطلب ...